Widziane w świecie: Wilk bardzo zły

Zwykły wpis

wscieklizna

Ja wiem – usłyszałem od pani o włosach w kolorze blond (i nie była to serialowa blondynka z pewnej „weterynaryjnej” produkcji) – że istnieje obowiązek corocznego szczepienia psów. Ale nigdzie nie ma obowiązku straszenia ludzi…

– Straszenia ludzi?! – zapytałem z niedowierzaniem, robiąc przy tym oczy większe niż dziura budżetowa. Pani wyczaiła najwidoczniej, że jako chłop o psychice prostej jak budowa cepa,nie ogarniam toku kobiecego rozumowania.

– No ten straszny wilk na plakatach z wyszczerzonymi kłami…

– Mówi pani o rudym psie??? – będąc w stadium głębokiej konsternacji po rozbiciu teorią o terroryzowaniu ludzi wilkiem z plakatu, nie byłe w stanie popisać się lotnością umysłu (w sumie w tym momencie był lotny, gdzieś uleciał…)

– Pies, wilk nie ważne, ja nie rozróżniam. W każdym razie ja się go boję..

Tak, czasem trzeba wycofać się z dyskusji ale oczywiście musiałem kontynuować wątek, iż zapewne zamysł twórcy wyrazistego wizerunku był taki, by przyciągał on uwagę bo sam tekst do czytania może być zbyt skomplikowanym wyzwaniem dla większości rodaków by stanąć i poświęcić chwilę na jego przeczytanie.

– No tak, ale weterynarze kręcą na tym własne biznesy, sama widziałam jak pod spodem umieszczają ogłoszenia, że będą szczepić…

Przebrzydle straszni ci weterynarze – niczym rudzi wilcy ze straszącego plakatu… Ech, koń a raczej wilk by się uśmiał…

tumblr_mhyo10wfnx1rwcfrqo4_400

 

Skomentuj

