Widziane w świecie: Wszystkie stworzenia małe i duże

Zwykły wpis

racoon2-604x400

Dzień dzisiejszy. Zadzwonił służbowy telefon Waleria* odebrała kilka pierwszych zdań i oczy miała większe niż wyrak w trakcie zaparcia;) Szybko przełączyła telefon na głośno mówiący i z słuchawki popłynął głos… Męski głos, świadczący o tym, iż lunch nie był popijany mlekiem i bynajmniej nie jedną lampką wina, ale co się dziwić jeśli idzie o śmierć psa…

– Halo – płynął (a w zasadzie raczej taplał się) bełkotliwy głos z słuchawki –  z tej strony Kacper Kowalski**, dzwonię w sprawie Tekili Kamińskiej. Była pani u mnie ze cztery lata temu, nie pamięta pani??

– Nie mogę sobie przypomnieć. – powiedziała Waleria, zwłaszcza że cztery lata temu nie pracowała – Ale o co chodzi?

– Jak o co chodzi chodzi o zwierzęta. – odpowiedział pan Kacper, który już nie był głosem, a stał się Kacprem.

– Taaak…- przeciągnęła Waleria – a jakie ma pan zwierzęta?

– A zwierzęta różne są. I szopy i szopy pracze mam i różne…

Zacząłem w tym momencie się dusić, bo już dłuższą chwile zagrzałem wargi żeby nie zarechotać w głos.- Spytaj pana czy też ma wielbłąda – podsunąłem głupotę Walerii.

– Wielbłąda pan ma? – zapytała.

– Nie wielbłąda jeszcze nie.

– No dobra, ale może mi pan powiedzieć w jakiej sprawie pan dzwoni?

– Jak to w jakiej – z słuchawki dobiegł radośnie bełkotliwy głos pana Kacpra – żeby zdrówka pani życzyć;)

 

*imię zmienione – stwierdziłem, iż lepiej to wygląda jak jest pełne imię, niż pierwsza litera i kropka. Tak łatwiej czytelnikowi się zidentyfikować z bohaterem niż z jakąś wykropkowaną pierwszą literą;) Przecież nawet Bolek był T.W. Bolkiem, a nie T.W.B. 😉

** jak powyżej zmiana. Wszelkie zbieżność i podobieństwo do osób faktycznych jest przypadkowa i niezamierzona, nawet jeżeli posiadają podobnie bełkotliwy głos;)

Skomentuj

