W pizdu na krzywy ryj

Zwykły wpis

Nigdy nie byłem youtuberem tzn. jak coś mnie inspirowało, było potrzebne szukałem oglądałem i wszystko.
Jakieś dwa miesiące z małym hakiem wstecz trafiłem na kanał kolesia, który jako pierwszy w życiu zasubskrybowałem. Ten koleszka to Michał Pater, ziomuś który potwierdza, że gdy jest wola nie istnieją żadne granice. Poza tym chłop ma cojonnes jak super saiyan żeby z pustą kiermaną, samopas puscić się autostopem na koiec świata. Dla tych co nie znają polecam…

I na zakończenie tekst z FB Michała:

Nie mam pojecia od czego zaczac streszczenie tej wyprawy, moze tak:
– czwarty raz z kojei przejezdzam Federacje Rosyjska na krzywy ryj spiac w tajdze i nie tylko
– tym razem udalo sie nagrac okolo 60h filmow full HD, co przeklada sie na cos okolo 800GB
– raz upilem ruskieg
– raz ruskie studenty mnie upily
– a raz skonczylismy sie ja i ruski
– 5X dostalem w morde, w tym raz o kobiety
– raz chiano ubic mnie moim wlasnym nozem, choc zaczelo sie od 100 gram za znakomstwo i zarcia z jednej michy
– wraz z czterema pijanymi ruskimi utopilismy w rzece Mitsubishi Pajero z moim plecakiem i spiacym ruskim w bagazniku
– przeszedlem przez wiele kontroli policyjnych, a wszystko dzieki sytuacji na Ukrainie
– wielokrotnie brano mnie za „razwietczyka”
– a raz celowano do mnie na granicy z automatu AK
– przeprowadzilem niezliczone rozmowy na temat Rosji, Rosjan i tego czego nie chcialem, czyli Ukrainy
– dostalem zyczenia urodzinowe od banku i po raz pierwszy w zyciu obchodzilem urodziny, ktore zgotowali mi Rosjanie
– wyslalem 30 listow, pisalem dziennik i rejestrowalem wszystko co sie dalo

Skomentuj

